دانلود اهنگ فيك لاو بي تي اس
نوشته شده توسط : لیلا

دانلود اهنگ فيك لاو بي تي اس

پيشنهاد خاص رسانه موزيك وب | دانلود اهنگ بي تي اس فيك لاو با بهترين كيفيت 320 و 128 به همراه تكست

Called “BTS Fake Love” » Download Songs With Text And Great Quality And Direct Link

بي تي اس فيك لاو

متن آهنگ

براي تو، م
من تونستم جوري تظاهر كنم انگار ناراحت نيست
───┤ ♩♪♪♫♪♪♭├───
براي تو، م
من تونستم وانمود كنم كه قويَم
───┤ ♩♪♪♫♪♪♭├───
عشق با عشق كامل ميشه (عشق بايد دوطرفه باشه)
تموم ضعفامو مخفي نگه داشتم
───┤ ♩♪♪♫♪♪♭├───
تو رويا نميشه كاري انجام دا
حالم ازش بهم ميخوره
───┤ ♩♪♪♫♪♪♭├───
عشق دروغين
شرمنده ولي اين.
───┤ ♩♪♪♫♪♪♭├───
عشق دروغينه
ميخوام برات مرد خوبي باشم
───┤ ♩♪♪♫♪♪♭├───
ميخوام همه دنيا رو بهم بريزم فقط بخاطر تو
ميخوام همه چيو فقط بخاطر تو عوض كنم
───┤ ♩♪♪♫♪♪♭├───
حالا ديگه خودمم نميشناسم، تو ديگه كي هستي
جايگاهمو فراموش كردم
───┤ ♩♪♪♫♪♪♭├───
من مسيري كه ازش به اينجا رسيدمو از ياد بردم
حتي نميدونم كيم
───┤ ♩♪♪♫♪♪♭├───
دارم به آينه ميگم تو ديگه كي هستي
براي تو، من
───┤ ♩♪♪♫♪♪♭├───
من تونستم جوري تظاهر كنم انگار ناراحت نيستم
براي تو، من
───┤ ♩♪♪♫♪♪♭├───
من تونستم وانمود كنم كه قوي هستم
عشق با عشق كامل ميشه
───┤ ♩♪♪♫♪♪♭├───
تموم ضعفامو مخفي نگه داشتم
تو رويا نميشه كاري انجام دا





:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: