دانلود آهنگ جدید ژیوان لب دره
نوشته شده توسط : لیلا

دانلود آهنگ جدید ژیوان لب دره

Download New Music Xivan – Labe Dareh

دانلود آهنگ ژیوان لب دره

 

دانلود آهنگ جدید ژیوان لب دره

(دانلود این موزیک زیبا با دو کیفیت 320 و 128 بهمراه متن و پخش آنلاین ترانه)

متن آهنگ لب دره ژیوان

میخوام امشب برم یه جایی بشینم که ازت خوابی ببینم
میخوام که بهت بگم بی تو چقدر میسوزه سینم
هنوز که هنوزه ولی من مست چشاتم
هنوز دنبال نگاتم همین لحظه لب دره بشو چترنجاتم
اسمت روی تن من یادگاری میمونه
فکنم نباشی من دق میکنم اینو خدا میدونه
روی بوم خونه خنده ی تو یه نقاشی میمونه
تو با من یه کاری کردی که کسی بجز تو نمیتونست

یادت نره هنوزم دیدنت آرزومه
نبینم اشکتو چشمات تموم آبرومه
رفیق نیمه راهم توی عشق اشتباهم
تو ندیدی که چجوری بعد تو من چشم به راهم
اسمت روی تن من یادگاری میمونه
فکنم نباشی من دق میکنم اینو خدا میدونه
روی بوم خونه خنده ی تو یه نقاشی میمونه
تو با من یه کاری کردی که کسی بجز تو نمیتونست





:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: